Bättre sent än aldrig...

Jag vet, nu har jag inte uppdaterat mig på länge länge. Men nu är det dags igen......
Såg att jag inte hade skrivit sen före midsommar. Så jag kan ju börja där..... hade det helt fantastiskt roligt. Alla på bra humör o glada o ännu mer glada blev vi ju längre kvällen gick!! Jag mådde som jag förtjänade dan efter... men efter lite frisk luft o frulle så va man på banan igen.
Sen har jag vart på ett till bröllop, i Dalarna. Där jag såg min barndomskompis Ingid blev ett med sin man Jens =)
Annars har det nog inte hänt så mkt mer storslagna grejer. Mest jobb.... O massa mys har jag hunnit med också =) Vilket är grymt skönt, efter en del torka på den fronten.
Har nyss kommit hem från tårt-picknick med Jennie (som blev 25 i sön) o hennes vänner. Hon kommer bli en sån mysig bull mamma, hon fixar o donar med bakverk. Två tårtor hade hon gjort o små kakor. Nästa Leila.... =) Underbart!
Imon har jag tagit ledigt, såg att det skulle bli SOOOOOL så då tog jag o gjorde mig ledig. Så imon ska min bleka få lite strålning på sig. På tors är det först jobb, sen en AW med frugan. På fredag är jag ledig igen, sen blir det grillning hos min vän Anna-Lena, hos hennes föräldrar ute i Kungsängen, på lör jobb sen Waxholm med middag o vin, på sön jobb igen sen fika med Lynn, så ska vi smida lite affärsplaner =) Kommer bli superbra för mig tror jag. Bara att värma upp massage händerna......
Så det känns ju som jag vet vad jag ska göra i helgen i alla fall.....!!!
Men imon ska jag va LEEEEDIG!!!!!!!!!!!

Va i och för sig ledig hela denna helgen också, i fredags va jag ute med vänner på Hotellet o drack lite vin. I lördags va jag o tjejerna ut o käkade, hur mysigt som helst. Sen blev det lite mer vin efter det i Skrapan på söder, hur mysigt som helst, sen vidare till Marie Levaou, vilket alla har sagt är så bra ställe.... men jag fastnade inte det minsta för det ställe

Lite bilder från midsommar... klicka på bilderna så blir dom större


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0