Fotbolls feber

Även fast jag inte alls är intresserad så ska jag väl erkänna att tv stod på med fotbollen i bakrunden. Sverige vann med 2-0.....
Men jag satt mest på asos o kollade kläder samtidigt =) Så jag ska väl inte säga att jag va med på varje drag direkt.

Blir så arg, min klänning som jag beställde från asos för ett tag sen, va såklart för liten. Sjukt liten i stl. Men den va ju så fin.... Men jag ska lämna tillbaka den, även fast det tar emot. Men nu är frågan om jag är ute lite sent. Borde väl märkas om jag får in mina pengar eller inte.... men skulle ju kännas lite sisådär om jag blev av med 650 spänn... För dom kan jag ju köpa en annan klänning för i så fall. Drygt.... när man måste retunera, det är ju inte inom Sverige heller!

Imon ska jag på lite stand-up efter jobbet, ska bli trevligt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0