Märks inte att helgen är i full gång...

nä det är lördag o jag har inte märkt av att det är helg... hade lika gärna kunnat va vardag för mig. Igår kom jag hem från jobbet, städade lite snabbt, tvättade o lagade mat. Sen fick jag lite besök, tittade på film o mys som slutade i en sleep over.
Idag har jag jobbat på Å, nu ikväll sitter jag alena. Men det är självvalt. Har fått 2 erbjudanden att kolla på fotboll, en av Johanna o Malin hemma hos Malin, o det andra av Anna-Lena. Men jag sa nej till båda... Men alltså, fotboll är inte min grej plus att jag är trött som ett svin.
Vet inte om det blir en liten utgång ikväll ändå... We´ll see.....

Har för övrigt fått en ny tele... som jag försöker få in musik i.... kan man få bli galen för mindre??!! Kan nån bara komma o göra det åt mig. Att det ska va så jävla svårt att förstå sig på teknik liksom.... Sen är man ju så satans envis så jag ger mig ju inte försen jag får det jag vill.... så nu har jag setat här i några timmar o installerat massa saker som jag inte har en aning om vad det är. Men men.... jag verkar i alla fall få in musik i telen =) Skam den som ger sig. Men nu råkade jag visst få in ALL musik jag har i datorn till telefonen. Jaja.... får bli långa promenader då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0