Semesterhelg

Har vart ledig i tre hela dagar nu i helgen. Hur skönt som helst. Kändes som rena semestern. Det började i torsdags efter jobbet, blev en hel del rosé på Sommar vid Odenplan därefter bar det iväg till Undici. I fredags åkte jag Johanna o Maria till Ekerö till Lagunen o badade o solade, sen kom även Mallan o hennes Alex. Skönt.... men va lite bakis först, men det ordnade upp sig till slut. På fredag kvällen blev det middag på Primo med Johanna o Malin därefter Josefinas där vi mötte upp flera tjejer. Men blev en hyffsat tidig o lugn kväll. På lördagen låg jag o Johanna i solen i Hagaparken sen blev det utgång på det. Vi åkte med stans roliagste taxi chafför....
Sen blev det undici igen såklart, där vi mötte upp Linda (från Dalarna) o Lynn. Igår (söndag) låg vi igen i Hagaparken, jag o frugan, sen på kvällen blev det middag hos mig en mat o skumpa med hemligt sällskap ;)

Slutsats: en jävla massa alkohol, men massa vänner =) Alltså en perfekt helg!!!!!!!! Bra start på sommaren. Love it!!

Surt nu bara att man ska jobba 13 dar i rad.....

På fredag får jag ny mobil.... va in en tjej på jobbet o sålde företagsabonnemang. Så jag skrev under. 499 kr i månaden att ringa hur mkt man vill o sen en tele på det. Perfekt för jag behövde en ny tele. Ett sånt där platt jäkelskap där man kan ha 2000 låtar. Tycker i och för sig att det är en kill-telefon. Men men.... allt behöver ju inte va rosa liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0