Midsommar

Har nu jobbat i två dagar in på den här veckan. Men nu återstår ju bara två till.... sen är det ledig helg =)

På fredag bär det av till Ljuserö med gänget. Ska bli så mysigt, men undra vad man ska ha på sig bara?! Det kan lika gärna bli askallt som asvarmt. Men nån form av klänning vill man väl ha ändå. Men undra vilken bara?! Hinner inte ner på stan heller..... hm!!

Fick ett sms i lördags natt, men trodde det va felskickat! Men det visade sig att det inte va. Fick ett till från samma karl i morse.... ett tamt förlåt typ. Hm.... där krävs det nog bra mycket mer än så. Eller det är kört för hans del ändå på alla sätt. Men om man gjort en sak... säger man då förlåt 4 månder senare?? Borde inte det komma i samband med själva händelsen?? Jaja... alla verkar ju inte tänka som jag direkt. Eller just den här karln verkar inte tänka som NÅN annan. Jaja..... ska verkligen inte ödlsa mer tid eller tanke på det nu.

Igår blev jag bjuden på lite middag.... men middan va hos mig, men jag behövde i alla fall inte stå vid spisen =) Sen blev det film-mys. Trevligt!

Förresten så tyckte jag själv att jag gjorde värsta kapet förra veckan. Kom in en tjej på jobbet som sålde företagsabonnemang från 3. Plus att man fick en tele på köpet. Eftersom jag va i behov av en ny tele så tog jag det. Men nu har jag märkt efter två dagar att 3 har värdelös täckning. Funkar inte ens i mitt eget hem. Tur att man skrev upp sig på två år då..... Ibland gör man verkligen kap som man är sjukt nöjd med.
Men telen är jag i alla fall sjukt nöjd med =) Kan spara massa musik i den, vilket är bra eftersom jag inte har nån iPod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0