Vilket bröllop

Oj oj oj vad kul jag hade igår. Pampigt bröllop med trevligt folk. Malle hade placerat mig vid ett riktigt bra bord. Blev en hel massa vin o sprit o massa dans o glada miner.
Själva festen va i ett tält på gården... eller tält o tält va väl som ett hus typ. Med kristall kronor o orientaliska mattor. Fint fint!!
Skulle egentligen ha åkt hem på natten, men jag hade så trevligt så det blev visst en sleep over för mig. =)
Vaknade med lite panik i morse o åkte hem innan alla andra vaknade....

Så idag har jag legat vid Hagaparken o solat.... mådde inte så bra. Men stod ut i några timmar i alla fall!!
Åååå det här är en sån där helg som man kan tänka på minnas hur kul det va..... =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0