Poliser...

Haft en bra dag idag. Förtom fint väder så har det vart bra på salongen idag! Vilket är skönt.
När jag skulle hem så tog det först ett bra tag innan bussen kom. När den väl kom så hann vi fram till Haga norra (vilket är några stationer från mig bara) sen stannade bussen. Sa att polisen sagt att vi inte får åka längre. Så det va bara att kliva av o ta sig en liten prom hem. Vet inte riktigt varför dom hade stängt av vägen, men måste säga att det gör inget för lite ögon godis mår man alltid bra av. Alltså poliser..... yummie.... det är nåt speciellt med dessa karlar alltså. Måste hänga på uniformen.....
Så idag kom jag hem 45 min senare än vad det skulle tagit normalt... med väntan på bussen inräknat.

Igår fick jag mina naglar fixade.... så nu ser dom frächa ut! Skönt....Då är det bara lite färg på min bleka kropp som behövs då.

Lakritspucken.... ska man testa den idag tro???!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0